divendres, 9 de setembre del 2011

Manta i carretera

Hola ratolí, suau i petit; 
sóc el teu cantant preferit. 
Jo em moro per tu i tu et mors per mi 
i pel meu vers atrevit. 

El meu hamster va anar a Cuba… i què? 
doncs jo m’en vaig a Marraqueix. 
Si hi ha una dona que té mal de cap, 
proveu de fer-li menjar peix. 

Ai, ai! Manta i carretera; 
fer el tomàquet pel món sencer. 
Ai, ai! Carretera i manta 
i una noia que vol dir-se Odette. 
Ai, ai! Manta i carretera, 
carquinyolis, pets de monja i mel. 
Ai, ai! Carretera i manta 
i els teus llavis de pur caramel. 

Sóc llatí com ho era en Ciceró, 
criat al món del canaló. 
Mòc els malucs amb gràcia i distinció 
però de cert no sé els malucs què són. 
Tu ja saps que jo t’estimaré 
ben bé fins l’últim combregar 
i si el meu hamster va anar Cuba… què? 
Doncs jo m’en vaig a Sabadell. 

Ai, ai! Manta i carretera; 
fer el tomàquet pel món sencer. 
Ai, ai! Carretera i manta 
el meu somni és que em diguin Josep. 
Ai, ai! Tot un món per fer-hi el préssec; 
carquinyolis, pets de monja i mel. 
Ai, ai! Carretera i manta 
i els teus llavis de pur caramel.-

Quimi Portet, El meu hamster va anar a Cuba. Escolta'l
La terra és plana.